dimecres, 7 de setembre del 2016

Carta oberta de Poch a l'afició

El tècnic de l'Europa, Albert Poch, diumenge al Nou Sardenya
(FOTO: 'Vamos, escapulados!')

L'entrenador de l'Europa, Albert Poch, ha fet pública una carta oberta dirigida als socis i aficionats escapulats, després de l'incident del passat diumenge. Només acabar el partit, i encara amb els nervis a flor de pell pel cruel desenllaç del partit, Poch es va encarar amb un aficionat que havia estat increpant els jugadors de manera reiterada darrere la banqueta. Després de la ràpida intervenció d'algun dels seus jugadors, la cosa no va anar a més. A la roda de premsa posterior al partit, Poch va aclarir que no tenia cap problema que el critiquessin a ell, però que els jugadors eren sagrats. Amb el cap més fred, l'entrenador de l'Europa ha volgut expressar les seves disculpes per tot plegat a través d'aquesta carta oberta:

A l’atenció de tots els socis, simpatitzants, aficionats i seguidors del CE Europa.

Em dirigeixo a tots vosaltres pel respecte que mereixeu i us tinc. Vull demanar públicament disculpes pel lamentable incident del qual, malauradament, vaig ser protagonista diumenge passat en acabar el partit davant el Vilafranca. Un partit amb final injust del qual vaig sortir molt decebut, com també tots els que sentiu els colors del nostre club.
Sóc una persona reflexiva, tranquil·la, conseqüent i molt respectuosa amb tothom. Mai dins la meva vida esportiva he tingut cap incident d’aquest tipus, però el diumenge passat, després d’escoltar coses que, al meu entendre, no tenen cap tipus de fonament i no arribo a comprendre, vaig reaccionar i explotar de la pitjor manera possible. Hi ha situacions del futbol que he d’acceptar i intentar entendre. El soci sempre té raó i expressa el seu malestar com creu més oportú.
Demano de nou disculpes a tots els socis en primer lloc, a la junta directiva, al meu equip de treball, als meus jugadors i a tothom a qui hagi pogut molestar la meva reacció. Aquest club és molt important per a mi, em sento molt a gust i seguiré lluitant com un boig per entrenar-lo tot buscant assolir nous reptes i il·lusions que són també els meus.
Finalment vull dir que tots junts, amb força, determinació i paciència som i serem molt més forts.
Gràcies i perdoneu.
Visca Gràcia i visca l’Europa!
Albert Poch, entrenador del CE Europa

Per cert, pel que fa a actualitat esportiva pura i dura, l'Europa treballa per a la incorporació d'algun darrer fitxatge per tancar definitivament la plantilla (podrien ser-ne un parell; un migcampista jove i un davanter). A les pròximes hores podríem tenir novetats de caire divers pel que fa a la confecció de l'actual plantilla...


L'EQUIP ADAPTAT DE L'EUROPA ES PRESENTA EL DIA 21

Logo del trofeu on jugaran Europa, Barça, Espanyol i Cagliari, el 21 de setembre
(FONT: Àngel Garreta / CEEuropa.cat)

El pròxim dimecres 21 de setembre a les 18:30h al Nou Sardenya, tindrà lloc un torneig de futbol 7 adaptat que servirà com a presentació del nou equip Europa-ACIDH. La iniciativa d'aquest nou equip parteix de la Fundació Privada Esportiva Europa i la Fundació ACIDH per a la integració de persones amb intel·ligència límit. La posada en escena serà d'autèntic luxe, en un torneig amb els equips adaptats del Barça, l'Espanyol i el Cagliari italià. El torneig 'Sense Límits', en què colaboren també la Fundació ACELL, l'UFEC, la Federació Catalana de Futbol i l'Ajuntament de Gràcia, comptarà amb la presència de famosos i autoritats de Barça i Espanyol. Als pròxims dies es farà una roda de premsa de presentació del torneig.