diumenge, 14 de juliol del 2013

Marc Gallart: pretemporada... i setè fitxatge?

El jove davanter provarà de convèncer Dólera a la pretemporada (FOTO: Aida Soriano)

El fins ara jugador del Masnou Marc Gallart farà la pretemporada amb el primer equip de l'Europa. El cos tècnic escapulat vol veure de primera mà les evolucions del davanter, abans de decidir si l'incorporen definitivament a la disciplina del primer equip. Si això es concreta, Gallart es convertiria en el setè fitxatge de l'Europa 2013-2014, després dels ja coneguts Albert Alegre, Guille Ramon, Marc Esteban, Charly Ruiz, Javi Sánchez i Cristian Del Moral. Tenint en compte que amb la retirada del capi Àlex Delmàs van ser 7 les baixes de l'equip respecte a la passada temporada, l'hipotètica incorporació del davanter barceloní tornaria a fer que la plantilla tingués 21 jugadors. A més, amb la marxa d'Óscar Muñoz i Epitié, l'arribada de Javi Sánchez, i en espera de la recuperació de Cebri, l'equip s'ha quedat amb un únic golejador pur, i Gallart podria cobrir aquesta altra plaça de davanter.

El mateix Marc Gallart ha explicat a 'Vamos, escapulados!' cóm ha anat tot plegat: "Doncs em va trucar Dólera oferint-me la possibiltat de poder fer la pretemporada amb ells; no em podia prometre res, però jo no m'ho vaig pensar ni un segon; una oportunitat així no es pot deixar escapar. Espero poder convèncer al cos tècnic i aprendre el màxim, tant d'ells com dels companys." Preguntat sobre què representaria per a ell jugar al Nou Sardenya, Gallart afirma: "Per a mi poder jugar a l'Europa és una oportunitat que no es pot deixar escapar. Es un club històric, i amb una història recent brillant." Per als qui no el coneixen, el jove davanter es defineix com "un jugador treballador, aprofito la meva alçada amb el joc aeri, però també m'agrada combinar per terra, i tocar de cara." L'ex-davanter del Masnou (amb qui ha jugat enguany a 1ª Catalana), també ha explicat a aquest blog que coneix ja alguns jugadors de l'equip gracienc, i que té moltes ganes de començar a treballar d'escapulat: "Conec Alegre, el nou fitxatge procedent del Gavà, i a Diego, que vam coincidir a la Damm. Però ell és un any més gran i no vaig tenir l'oportunitat de compartir vestidor amb ell; de moment no he parlat amb ningú. Tothom m'ha parlat espectacularment bé de l'entitat i només espero que sigui el día 23 per calçar-me les botes i començar a entrenar!" Benvingut al club, i molta sort!

FOTO: twitter @mgallart9

MARC GALLART OLALDE
Barcelona, 24/1/93 (20 anys)
88 kg, 1'92 cms

CF Barça Comtal (aleví);  CE L'Hospitalet (infantil); UE Cornellà (cadet); CF Damm (juvenil); CE L'Hospitalet (juvenil); Ce Mataró (juvenil); Pubilla Casas (2ª Catalana); CD Masnou (1ª Catalana)

TEMPORADA 2012-2013 (MASNOU): 29 partits (11 de titular, 18 de suplent), 7 gols (0'24 x partit), 5 targetes grogues.